Besök på MVC

Idag var det dags för ett besök på MVC.
Johannes kunde dock inte hänga med idag, pga jobb... Annars har Johannes varit med på MVC varje gång :) Känns tryggt!!
 
Mitt blodvärde var för två gånger sedan 121, förra gången 124 och idag...... 134....Jag fick beröm av min barnmorska att jag sköter mig :)
Mitt blodsockervärde var 5,7 vilket också gav mig MVG.
Bebisens puls (hjärtljuden) låg lite högre än tidigare, idag runt 139 slag/minut. Har varje gång tidigare legat mellan 133-137 slag/minut.
 
Bebisen ligger kvar med huvudet nedåt, och kommer förmodligen inte att vända sig uppåt. Huvudet var inte fixerat ännu, men det är ju ett tag kvar :)
 
 
Ne du lilla bebis!! Du är välkommen ut nu, om du känner dig redo! Jag är redo för att ta emot dig nu!!!! Längtar så sjukt mycket nu!!! Och jag vet att Johannes också vill att du kommer ut nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0