Komsi komsi lilla pärlplatta

Åh idag har jag sån sjuk längtan efter lilla pärlplattan!! Vill att han/hon ska komma ut, NU!!

Jag har ännu inte packat BB-väskan och jag vet att det absolut inte är någon brådska med det ännu!!
Att packa väskan är något som jag verkligen ser fram emot.
Få stå där och välja vilka kläder som ska med och tänka och matcha och bara få planera lite :) 
Men jag vill ju spara det lite också, eftersom att jag faktiskt ser fram emot det såpass :) 
En del är ju sådana att "Jaja det löser sig" osv, och klart det gör det men kag ser verkligen fram emot det :) 

En del kan tycka att jag planerar för mycket och att jag är för förberedd, för "tänk om det inte blir som vi tror" osv...
Men så kan man inte gå runt och tänka.. Jag vill och kommer att njuta av resten av min graviditet, även om jag vill ha ut den lille/lilla nu... 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill också att pärlis kommer nu men det är ett par veckor kvar till den 10:de. Kommer i tid för det gör små väluppfostrade barn, lyssnar på mamma alltså . På tal om det så behöver du inte fundera på vad som ska ner i väskan, det har jag talat om! Det var ju det där med väluppfostrade barn eller hur 😉

Svar: Om pärlis lyssnar på sin mamma så är det okej att komma tidigare än 10 oktober :)
Jennifer

2014-09-15 @ 17:53:12
Postat av: Elisabetj

Planera så mycket du vill säger jag- det är ju såå mysigt!!! ❤️❤️

2014-09-18 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0