Kretsloppsdagen

Idag är det kretsloppet här i Borås...
 
Då är det en riktig fest här i stan! En riktig löparfest :)
 
Förra året sprang jag, och var så sjuuuukt överladdad och blev så sjukt besviken på min prestation! Sprang milen på 59:56 minuter. Och, visst... Det är väl egentligen ingen dålig tid för mig som inte är en löpare, men eftersom att jag några veckor innan hade sprungit midnattsloppet på 56 minuter, där banan var myyyyycket tuffare så är det ju klart att jag blir besviken på 59 minuter..

Jag hoppas att jag kommer kunna prestera en fin tid nästa år! :)
 
Michelle, som brukar springa dom flesta loppet i vårt avlånga land, ska tyvärr avstå dagens tävling. Hon har varit skadad och ska förmodligen och förhoppningsvis springa Lidingöloppet nästa helg! Så hon avstår dagens tävling. Däremot ska jag hålla ett extra öga på min svåger, Erlendur som ska springa :)
 
Thelma har redan gjort sin prestation idag!! Idag gjorde hon sin debut i knatteloppet...
 
Älskade lilla gumman, du var så jäkla söt när du sprang <3 Mina hormoner spelar mig ett spratt när jag ser dig <3
 
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0