Min och Thelmas dag <3

Thelma är just nu i den berömda treårstrotsen... Vilket är helt normalt och tillhör utvecklingen. Hade varit konstigt om en treåring INTE är trotsig något alls, för det är som sagt helt normalt...
 
Men hennes trots kombinerat med min frustation till att inte vilja vara gravid mer ihop med kort stubin från min sida,  blir oftast inte så bra.. Men idag.. vilken dag vi har haft.. Jag och mitt stora stjärnskott :)
Hon har varit så redig! Stora älskade gumman!
 
Vi startade dagen med en mysig frukost tillsammans med Johannes, som jag skrev i ett tidigare inlägg! Supermysigt! Sen åkte Johannes och jobbade en sväng...
 
Efter det pysslade vi lite mer pärlor. Thelma gjorde ett halsband och ett armband till sig själv, men också ett "lyckoarmband" till Michelle... Som kommer matcha Michies outfit perfekt till Lidingöloppet till helgen, oavsett vilken färg hon tar på sina skor och sitt linne :)
Efter detta blev lite nagellacksmålning :)
 
Men även lite lek med LEGO :)
 
Sedan kom Johannes hem och hämtade upp oss, så åkte vi ner till stan för att äta lunch ihop med Erlendur och Jesper!
 
Sen har vi varit en sväng på Ibex och pratat med Tor, och även varit på ICA och handlat strössel :)
För sen blev det muffinsbak... Thelma fick välja smak på muffinsen så det blev blåbär. Jag hade velat ha citronsmak, men det var ju Thelmas muffins, så klart att hon ska välja smak då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0