Sista dagen v 38

Phuu

Idag är 95% genomförda och 14 dagar kvar till BF. Imorgon går vi in i v 39.


Jag har den senaste veckan samlat på mig så mycket vätska... Bortsett från de övriga kilona jag har lagt på mig, så är jag såå svullen nu.
Allt är såå svullet... 
Får liksom märken av alla byxor på magen, rumpan, låren osv... Och visst är det "trivselkilon" också men även en del vätska...
Mår faktiskt rätt dåligt av att vara såhär stor.... :( men snart är pärlplattan ute!!!

Just nu är det hicktajm i magen :) 

Bjuder på en bild på magen



Kommentarer
Postat av: Michie

Fast du ser ju inte de minsta stor ut. För att va höggravid

2014-09-26 @ 16:12:52
Postat av: Mamma

För min del skulle du kunna få vara gravid typ hela tiden nästan, så jättefin ❤️

Svar: Ne så kul är det inte..
Jennifer

2014-09-26 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0