Fredag = TEAM

Igår körde jag TEAM med Helen...
 
WODEN var uppdelat i tre block:
 
75 backsquat 30 kg (RX 35 kg)
50 pullups (grön+röd)
25 shoulder to overhead 30 kg (RX 35 kg)
-------------------------------------------------------------
75 frontsquat 30 kg (RX 30 kg)
50 pullups (grön+röd)
25 shoulder to overhead 30 kg (RX 30 kg)
-------------------------------------------------------------
75 overheadsquat 20 kg (RX 25 kg)
50 pullups (grön+röd)
25 shoulder to overhead 30 kg (RX 25 kg)
Känsla: Jag var grym igår! Allt kändes så lätt... :) Jag lyckades göra några pullups med enbart grönt band också.
 
Det blev också en ökning på mina pushups... 4 stycken blev det :) wiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0