Idag startar en ny DIET....

Ja du läste rätt...
 
Idag ska jag påbörja en diet...
 
När jag säger "diet", då förknippar jag det med pulver, hunger, svält, utesluta mat, dålig energi osv...
 
Den dieten jag ska påbörja idag är "GRÖNA KUREN".
 
För er som är intresserade vad är gröna kuren:
 
"Gröna kuren innebär att du äter en kost bestående av bara gröna grönsaker, fett och protein – dvs fisk, kött, bönor och ägg. Bra fetter är smör och kallpressade olivolja, rapsolja och kokosolja. Undvik således all frukt, sötsaker, bakverk, juicer och alkohol i alla dess former. Du ska även låta blir stärkelseprodukter som ris och pasta, potatis, morot, palsternacka etc. Alla grönsaker som inte är gröna tas bort för de med gula och röda färger är sötare. Allt som göder jäsningsprocesser tas bort i denna kur. Vill du få ett bra resultat behöver du vara konsekvent."
 
"Gröna kuren innebär att du under 2- 4 veckor äter en kost bestående av bara gröna grönsaker, fett och protein. Detta är en perfekt kost för sockerberoende och en bra kickstart för din viktminskning och även bra för den som har mag och tarmproblem. Gröna Kuren  ger din mage vila från jäsningar och socker!  Det är oftast de som ligger till grund för dina mag och tarmproblem. Jag kan lova dig att det blir stor positiv förändring på din hälsa, ett stabilt blodsocker och mera energi och pigghet!"
 
Så kort och gott så är gröna kuren, protein+fett+gröna grönsaker. INGA mejerier....
 
 
Detta kommer jag att köra i fyra veckor med start idag!
 
Jag hoppas verkligen att ni alla kommer att stötta mig i detta och hjälpa mig med detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0