Idag var jag GRYM

Dagens pass startade med
 
5-5-5-5
Backsquat med 3 sek vila i botten
35 kg - 40 kg - 45 kg - 50 kg
Känsla: Jag hade kunnat pressa mig hårdare. Men att vila 3 sekunder i botten är bannemej tungt. Men tyvärr inget PR idag...
 
Dagens WOD:
21-18-15-12-9-6-3
Pushpress 25 kg (RX 25 kg)
Walking lounges
Abmat situps (bild längre ner)
Tid: 10:30 minuter
 
Känsla: Helt seriöst! Jag är jätte nöjd med min prestation idag... igen... Jag höll ett högt tempo och jag tyckte det kändes lätt! Självförtroendet ökar rätt mycket också att man kör på RX :) Abmat situps kändes också förvånansvärt bra!
 
Skillnad på vanliga situps och abmat situps är att man rätar ut magmusklerna på ett annat sätt med abmat och det är jobbigare med abmat än vanliga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0