Jag trotsar....

Jag fick ju ont i mina benhinnor nyss igen.. Nu har jag vilat benhinnorna från alla olika hopp och all löpning. Så idag tänkte jag prova på att springa lite igen...
 
Michelle hämtade upp mig med Celtic, sen åkte vi och hämtade Happy (Celtics syster), så åkte vi till Pickesjön.
Vi sprang var för sig, Michelle ska ju få ut något av det också :) hahahaha
 
Jag och Happy sprang ihop...
 
Runda: Pickesjön
Längd: 4 km
Tid: 25:22 minuter
 
Upplägg: Jogga 2 minuter, vila/gå 30 sekunder
 
Medeltempo: 6:20 min/km
Maxtempo: 4:24 min/km (nedför haha)
 
Väder: 0-2 grader. Skönt..
Kläder: Fodrade 2XU, långärmad tunn löpartröja (asics), lager 2-tröja (lila med händer), löparväst, Asics kayano
 
Känsla: Det kändes väldigt bra. Inget ont i benhinnorna.. ännu i alla fall.. :) Sista kilometern har ju riktigt fint tempo :) Jag ökade varje kilometer automatiskt :)
 
Kilometer för kilometer:
1) 6:41 min/km
2) 6:31 min/km
3) 6:08 min/km
4) 5:57 min/km





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0