Morsan kan....

I torsdags var jag på klasspasset som var kl 16:30.
 
Dagens pass startade med:
3 varv av:
12 backsquat (50% av maxlyft) 30 kg
24 pushup handrelease
12 kalorier airdyner
Känsla: Första varvet var jag klar först av alla med armhävningar och tänkte "va konstigt och va sega dom är"... Men sen kom jag på de... ahhh.. jag gjorde ju bara 12 armhävningar första varvet, så jag fick göra 30 stycken på varv 2 och 3 bara för det.. grrrr.... Vikten på backsquat.. Ja, alltså jag vet ju inte riktigt vad mitt max är nu efter graviditeten, och jag kan ju inte riktigt utgå ifrån mitt tidigare PR som är på 75 kg. Jag har gjort "treor" i backsquat nyligen på 55 kg, så jag utgick från 60 kg nu.. Kändes bra!!!
 
Efter denna Woden skulle vi var två och två (körde med Laura) och köra:
7 min AMRAP
3 burpees
6 KB swing 16 kg
Först gjorde jag ett varv, sen gjorde Laura ett varv osv...
Jag var riktigt vass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0