PR-Jempa

Idag gjorde jag ett PR (Personligt Rekord) på träningen
 
Efter uppvärmningen var det en styrkedel:
 
FÖRST:
1 maxlyft marklyft
1 maxlyft pushpress
Jag tog 105 kg i marklyft!!! Vet ni... Mitt förra PR i marklyft var 80 kg, så det är typ 31 % mer än vad jag tog tidigare!!! AS bra... :) Aldrrig lyft tresiffrigt innan...
Hahah det låter som om jag är värsta tynglyftaren men neeej, så är det inte :)
Jag är i alla fall jätte nöjd.
I pushpress körde jag på 45 kg, men var så trött i axlarna och hade inge kraft i mig, så det blev fail på den idag...
 
DAGENS WOD:
1000 m rodd
3 min vila
750 m rodd
2 min vila
500 m rodd
Känsla: Jag hade ingen trötthetskänsla i benen tidigare men så fort jag började ro så kände jag hur sjukt trötta mina ben var. Jag höll i all fall varje intervall runt 2:00/500 m (+-1 sek) vilket jag faktiskt är nöjd med! Har inte saknat roddmaskinen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Michie

Wow! Grymt!!

2015-04-23 @ 14:51:31
Postat av: Jonna c

Du är då duktig!!!

2015-04-23 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0