She´s back

Igår fick jag efter lite om och men med mig Michie på TEAMPASSET.....
 
Dagens pass var "tre damer"...
Alla delar skulle göras direkt efter varandra... Det var:
1) "Karen"
150 wallball (14 Pound)
 
2) "Annie"
50-40-30-20-10
Dubble unders (vi bytte ut dessa mot burpees och körde hälften dvs, 25-20-15-10-5
Situps
 
3) "Nancy"
500 m rodd
15 Overhead squat 15 kg (RX 30 kg)
 
KÄNSLA:
1) Kändes väldigt bra. Kände mig starkt...
2) Burpeesen kändes väldigt bra i början men blev allt mer jobbigare och jobbigare :) Men vi tog oss igenom dom! Situpsen kändes bra, bara lite krampkänsla i slutet..
3) Jag tycker att overhead squats är väldigt svårt just för balansen i bålen och axlarna. Därav en lätt vikt.
 
Men måste säga att det var kul att Michie var tillbaka... Men vi får väl se om det bara var tillfälligt eller om det håller i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0