WOW.... Jag är nöjd

Ïdag blev det löpning utan dess like...
 
Runda: Pickesjön
Längd: 3 km
Tid: 17:21 min
 
Upplägg: 1 km jogg/ gå 200 m
 
Medeltempo: 5:46 min/km
Maxtempo: 4:40 min/km
 
Väder: 12 grader, soligt och härligt
Kläder: 2XU tights, tunn löpart-shirt,, väst, Saucony kinvara 5 (Michies)
 
Känsla: Jag hade noll motivation idag till att åka och springa men jag tog mig i kragen och åkte. Jag hade ju ordnat barnvakt och allt! Michelle var snäll och tog Olivia i vagnen och promenerade en sväng med Celtic. Första kilometern är ju alltid tung, men efter 600 m på första kändes det väldigt skönt faktiskt. Andra kilometern innehåller några branta backar och tredje var rätt flack. Jag är jätte nöjd med min tid. Trodde aldrig att den var så pass bra faktiskt. Jag hade lite ömma benhinnor i början men det försvann sen, men min vänstra ljumske.. AJJJJ.... Jätte ont i den nu.. Jag vet inte varför men tror att jag överansträngde den när jag sprang. Att jag spände mig... För exakt såhär kände jag när jag hade sprungit i icebugs och då spände jag mig rätt mycket!
 
Kilometer för kilometer
1) 5:52min/km
2) 5:43min/km
3) 5:42min/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0