Direkt från Mallis

Tjolahopp.... 

Här kommer en liten uppdatering direkt från Mallorca!! 

Vädret är soligt med en del moln men som glider förbi ganska så snabbt.. 

Vi bor på ett hotell som både jag och Michelle trodde var i bättre skick än vad det är. Men det är absolut bra... 
När vi landade igår så ösregnade det och då ser nog alla hotell tråkiga ut... 

Igår var Michelle iväg en kortis på kvällen och joggade och rekade av området lite. Under tiden bytte jag om till sovkläder, tog ut linserna och gjorde mig iordning för natten. 
När Michelle kom tillbaka så tyckte hon att jag skulle jogga en sväng för att kolla av ett område som var jätte mysigt... 
"Ja ja" tänkte jag... På med linserna och träningskläder och börja jogga... Hahaha

Längd: 2,5 km
Tid: 14:37 min
Medeltempo: 5:51 min/km
Medelpuls: 149 slag/min
1 km - 6:08 min/km
2 km - 5:39 min/km
0,5 km - 5:38 min/km

Idag har vi legat vid poolen... Olivia gillade verkligen att bada :) 
Olivia är på ett jätte bra humör och sköter sig väldigt bra!! 

Jo förresten, för er som vill veta så... 
Lärde Olivia sig att ställa sig upp idag... 


Jag körde ett snabbt pass innan idag på gymmet...
10 min jogg på löpbandet
21-16-9
Goblet squat 12 kg
Pushups
Tid: 3:31 min 
Medelpuls: 144 slag/min










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0