Oppsi...

Har blivit lite dåligt med uppdatering (igen) de senaste dagarna. Jag skyller på att vi är nere i Varberg och jag är inte vid datorn så mycket! Men ska försöka ge mig på en liten uppdatering i alla fall...
 
Min träning kommer i ett annat inlägg :)
 
Vi kom ner hit till Varberg till Johannes föräldrar i torsdags och åker hem imorgon igen.
Har inte gjort så värst mycket, mest tagit det lugnt och haft det mysigt och trevligt!
Olivia har ju då fått för sig att man går upp runt 06:00-tiden här i Varberg.. Vet inte varför hon tror detta, men det tror hon i alla fall...
Så hennes sovrutiner på dagarna är helt hejsan hoppsan... Men vad gör det när hon är så söt?! :)
 
Alla är så gulliga och gosar och leker jätte mycket med henne!
Olivia har fantastiska fastrar, farbröder och kusiner runt sig här nere... Får ju inte glömma farmor och farfar som också är med Olivia jätte mycket! Så underbart att se :)
 
Imorse gick jag och Olivia på en liten promenad vid 8-tiden. vi gick en liten sväng ner till havet och satte oss där en liten stund. Det var så skönt väder ute och helt vindstilla!
 
 








Men... Känslan när man inser att man ser ut som en whitetrashmorsa är mindre kul.... Jag tänkte inte vad jag hade på mig när jag gick ut, och ser mig själv efter en stund i ett fönster... Opps... Jajaj :D Strunt samma, denna gången...



hahahha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom hem !!!!

2015-08-10 @ 22:57:04
Postat av: Thess

Härligt med Varberg :) Olivia ville ickså upp tidigt när vi var på semester, 05:00 typ :( whitetrasch? Tror jag inte på!!!

2015-08-11 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0