Föräldrar/barn

Idag åkte jag och Olivia till Ibex på förmiddagen och tränade!!! 
 
Idag var det bara jag och en annan mamma med våra barn på föräldrar/barnpasset. Det brukar inte vara så många på dessa passet, säkert på grund av att de flesta jobbar på dagarna. Inte så många föräldrarlediga just nu! :) 
 
FÖRST:
3 x 3 deadlift
60 kg / 70 kg / 80 kg
 
WOD:
20 min AMRAP
500 m rodd
10 front squat (40 kg)
20 AB mat situps
 
Jag hann göra 4 varv + 125 m rodd
 
Jag var väldigt seg och trött i benen idag efter min träningsvecka! Det har varit väldigt mkt ben denna veckan... 
 
Puss på er!! 
 
ikväll ska jag och Johannes ut och äta och bowla med några vänner :) See ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0