Måndagens träning.

Igår körde jag pass igen! Blev många dagars vila... 

FÖRST:
3-2-1 full snatch x 3 med ökande vikter efter procent av max
Jag har inte gjort full snatch på jätte länge så jag gick på lägre vikter och teknik nu när jag äntligen vågar sätta mig i snatchen.. 
15kg-20kg-22,5kg
20kg-22,5kg-25kg
22,5kg-25kg-27,5kg
Gjorde även en extra på 30 kg som gick fin fint... 

WOD:
Every 3 min
6 unbroken jerk (37,5 kg)
12 boxjump
200 m rodd
Vila resterande tid
X 6 varv
Känsla: gick helt okej. Svankar lätt i jerken när jag börjar bli trött men jag klarade det trots en härlig svank. Kände av det en del efteråt att jag blev trött i ryggen! 
Mer bålstyrka vore på sin plats


Johannes och Erlendur körde passet efteråt och Johannes körde PR!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0