6 x 10

Dagens föräldrar/barnpass:
 
6 varv av:
10 st T2B/Knee To elbow/L-sit
10 st Sumodeadlift highpull (SDHP) (16 kg)
10 st pushups
10 st backsquats (15 kg)
 
Känsla: Det är alltid väldigt roligt med dessa passen. Jag gillar det :) Jag hade utan problem kunnat ta 20 kg på SDHP. Pushupsen är tunga, men det blir lättare för varje vecka. Sen mina backsquats. Styrkemässigt vet jag att jag kan ta mycket mer på backsquat, men jag är rädd att skada bäckenet. Jag har fått de senaste dagarna som ischassmärta i höger skinka. Oklart vad detta är, men ska kolla upp det.
 
Innan passet var det som vanligt en bålstyrkedel. Alltid bra med bålstyrka. ALLA behöver bli starkare i bålen.
 
Jag och lilla loppan tog en promenad hemifrån till Ibex, så hon var glad igenom hela passet och somnade lagom när passet var slut.. PERFEKT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0