Ajj mina muskler...

Igår körde jag ett eget crossfitpass..
Michelle var också med i boxen och körde ett pass med samma upplägg fast övningar som passade henne bättre :)
 
 
Lördagens workout såg ut såhär:
 
5 varv
12-9-6
Hang Power Clean And Jerk (Frivändning från knäna  + stöt)
Thrusters (benböj + press)
Hang Power Snatch ("ryck" från knäna)
 
Tanken var att jag skulle ha samma vikt igenom hela passet, så min snatch fick avgöra vilken vikt det blev, eftersom att den är svårast, jag valde 25 kg.
Jag kände att det var ett bra viktval, det var tungt men ändå hanterbart! Men ajjjjj va ont jag har i mina axlar idag!!!!! Jag hann inte stretcha något efteråt för jag skulle till stan och fixa mina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0