Föräldrarträff

Idag var jag på föräldrarträff! Idag skulle vi ha babymassage på träffen.
 
Jag går ju sedan några veckor tillbaka på babymassage, en gång i veckan redan så jag och Olivia kunde ju redan detta, men med tanke på hur mycket hon njuter av massagen så ville vi självklart vara med idag också!
 
I Olivias grupp är det mest pojkar, tror det var 7 pojkar och 4 flickor idag på massagen... Jag tror vi är 12 stycken sammanlagt... :)
 
Alla barnen låg så gulligt på bordet innan massagen! Och nästan alla barnen var nöjda igenom hela massagen! Efter ett tag blev några lite hungriga och trötta, men Olivia kämpade på :)
 
Efteråt somnade Olivia som en stock i vagnen på väg hem!
 
 

 
Men det gulligaste var nog att hon somnade senare på eftermiddagen i sin babysitter, med världens leende!!! Förmodligen en härlig dröm på gång :D




Kommentarer
Postat av: berit

Men, vilken sötnos!!! Hon drömmer väl om massagen och hur skönt det var!

2015-02-05 @ 20:46:41
Postat av: Michie

MEEN vilket gulligt kort när hon sover och ler!

2015-02-06 @ 07:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0