Mamma, pappa, barn

I onsdags var hela familjen på föräldar/barnpasset. Detta inklusive Thelma :)
Thelma var med oss hela dagen :)
 
Så jag Johannes, Thelma och Olivia körde passet ihop med andra mammor, pappor och barn! Riktigt roligt faktiskt!
 
Onsdagens pass var:
 
15 min AMRAP (As Many Round As Possible)
 
7 "bänkpress" liggandes på en wallball med hantlar
8 Walking lounges (20 kg stång)
9 KB swingar (16 kg)
10 wallball (minns ej vikt, den lättaste)
 
Jag har ingen aning om hur många varv jag gjorde, men jag kände att jag gjorde en bra prestation. Kunde med facit i hand tagit tyngre på "bänkpress", men jag höll en bra hållning med den vikten jag hade.
Ett väldigt roligt pass!! :)
 
Olivia somnade under passet när musiken var igång och allt! Så skönt att man kan ha med sig henne när man tränar! Min älskade lilla loppa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0