Negativt besked

Jag har fått problem med mina benhinnor igen! Jag har haft problem med mina benhinnor i flera år egentligen, fast till och från...
 
Men nu när jag började löpträna igen, har jag fått ont i benhinnorna..
Jag bokade därför en tid hos en sjukgymnast som är väldigt kompetent...
 
Domen lyder: LÖPFÖRBUD
 
Anledningen till detta är: Jag har ont i benhinnorna på grund av att jag instabila knän på grund av att mitt bäcken fortfarande är väldigt rörligt och intakt. Därför ska jag nu inte löpträna något på ett tag. Jag har bokat in nya tider till sjukgymnasten som ska behandla mina benhinnor så att jag blir bra igen.
 
Detta beskedet sög ju riktigt hårt! Jag som tyckte att löpningen gick så bra, och Michie har ju gjort så bra pass till mig!
Nu förlorar jag ju ett träningspass i veckan, men det ska jag ersätta med endurencepass istället! FETTET PÅ MIN KROPP SKA BORT!!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0