Resultat för denna veckan:

Såhär ser mina mått och min vikt ut idag:
 
Vikt: 73,4 kg (-0,4 kg)
 
Höger lår: 61 cm (+-0)
Vänster lår: 61,5 cm (+-0)
 
Midja: 86 cm (+-0)
Mage: 99 cm (- 1 cm)
 
Rumpa: 103 cm (+-0)
Bröst: 98 cm (- 2 cm)
 
Tankar:Visst är det tråkigt att det inte har hänt så mycket på måttbandet. 0,4 kg mindre är ju helt okej. Förra veckan hade jag minskat med 1,2 kg, vilket kan vara lite för mycket på en vecka. Men det var nog mycket vätska som försvann tror jag. Denna veckan ska jag vara sträng mot mig själv gällande kosten!
 
Dessa veckorna som det går "mindre bra" då brukar jag kolla på min första mätning och jämföra. Vilket visar att jag har tappat 46 cm på min kropp sedan mitten av november! Då känns det alltid lite bättre :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Thess

Superbra jobbar ju!! Å cm är ju egentligen viktigare än vad vågen visar. Nu fortsätter vi kämpa. Försöker också va extra noga med kosten nu för att det ska hända mer :)

2015-02-16 @ 19:27:51
Postat av: Johannes

Du är så grym älskling!!!!

Svar: Tack hjärtat
Jennifer

2015-02-16 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0