Dagens föräldrar/barn

Onsdag = Föräldrar/barnpass
 
 
Dagens pass innebar en massa tabata....
 
1) Rodd
2) Farmers carry (2 x 16kg)
3) Lounges
4) Hollow hold
x 2
 
Summan blev alltså: 2 tabataomgångar rodd, 2 tabataomgångar farmers carry, 2 tabataomgångar lounges och 2 tabataomgångar hollow hold...
 
Svetten bara sprutade om mig..
 
Jag känner av att mina ben är väldigt trötta. Just för att jag kör mycket rodd, vilket är påfrestande för benen och när jag går på föräldrar/barnpassen så är det ofta mycket ben där också, vilket gör att mina ben är nästan alltid lite trötta...
Det känns som om jag inte riktigt har den där kraften i benen som jag önskar att jag hade, men den kommer väl :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0