Idag mina vänner...

.... ska jag köra mitt första pass efter graviditeten...
 
Det är med blandade känslor... Mest glad, men lite vemodigt eftersom att jag redan nu vet vad jag ska göra :)
 
I alla fall.. Så träffade jag Tor idag på förmiddagen och gick igenom min programmering.. Det kommer innebära att träna varannan dag till en början. Av alla mina träningspass kommer två pass varje vecka vara roddpass..
Dels för att få igång konditionen och flåset, men också eftersom att man aktiverar hela kroppen nästan i rodd.
 
Jag ska skriva ett inlägg lite om hur jag är nu i starten med min form.... VARNING!!! Den är riktigt dålig....

Kommentarer
Postat av: Jonna c

Hejja dig va duktig du var idag!!!!! 👊

2015-01-02 @ 20:50:05
Postat av: Mamma

Hur känns det idag ?? 😊

2015-01-03 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0