Row

Igår var det rodd på schemat igen..
 
Gårdagens pass:
 
Roddintervaller
- 16 x 75 m rodd max fart med full återhämtning mellan varje intervall
Körde på motstånd 4 på dessa intervallerna..
 
Efteråt var det CORE...
- Höftlyft 15 x 2
- Doppa hälen 8 på varje ben x 2
- Död insekt 8 på varje ben x 2
- Plankan 30 sek x 2
- Sidoplankan 30 sek x 2
- Hollow hold x 4
 
Känsla: Det var faktiskt ett väldigt roligt roddpass. Det gick ju så fort att ro 75 m :) Men det svåra tycker jag är, om jag tar i tillräckligt när jag kör eller inte. Alltid svårt när man är ensam och kör. Idag har jag även lite träningsvärk från min core..
 


 
Imorgon blir det träning igen.. wiihoo..
 
Det bästa med att "bara" köra träning varannan dag, är att man hinner längta så sjukt mycket till nästa pass :)
 
Imorgon blir det långa roddintervaller och core :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0