SUPERTAGGAD!!!!

Imorgon är det FREDAG!!
 
Då ska jag träna på förmiddagen, träffa Emma och Filip vid lunchtid och sen hämta Thelma, min stora prinsessa, på dagis! Alltså den tjejen!!! Hon är så förbannat go! Hon är alltid glad!! Sen är hon ju självklart lite trotsig emellanåt, men det är 3-åringar med all sin rätt :) Så visst kan hon få en att bli riktigt arg ibland, men med all den kärleken hon ger till både mig och Olivia (och alla andra i sin omgivning) så väger det upp det!
Hon säger ofta "Åh va fin du är", "Jag älskar dig Moster" och sånt...
Sen är det ju vääääldigt gulligt när hon säger till Olivia med tillgjord röst "Heej lilla gumman"...
 
Men det var inte min kärlek till Thelmasom jag tänkte skriva om, utan tänkte egentligen bara skriva att jag är SUPERTAGGAD på att träna imorgon!
Imorgon är det roddintervaller på schemat följt av CORE...



 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh mina älsklingar på samma bild. KÄRLEK 💖💖💖

2015-01-17 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0