Tung dag...

Idag startade jag och Olivia vår dag med att åka ner till brandstationen för att köra ett pass.
IBEX öppnade inte fören klockan 15 idag, och kl 15 skulle vi vara i Utby på kalas så därför blev det ett morgonpass på brandstationen...
 
Det var rodd som stod på schemat idag igen :)
 
Dagens pass:
Roddintevaller.. 2 x 5000 m
¤ Ro 5000 m med hastighet mellan 2:22-2:26
¤ Vila 9:05 minuter
¤ Ro 5000 m med hastighet mellan 2:22-2:26
 
Det var tungt idag, och jag hade svårt att ligga på den hastigheten så mitt mål var istället att ligga mellan 2:23-2:30...
Första intervallen fick tiden: 25:31 och den andra intervallen fick 26:10. Det gav snitt på 2:33/500m på första och 2:37/500m på andra.
Jag höll ett väldigt ojämnt tempo idag. Tror det beror till stor del att jag var väldigt trött i kroppen, och egentligen med facit i hand, så skulle jag nog har kört på motstånd 3 istället. Men men :)
Hade motstånd 4 på maskinen..
 
Efter roddintervallerna, så körde jag lite core :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0