Fy bövelen vilket regn!!!

Imorse när jag och Olivia vaknade så regnade en del ute.
Men lagom till hennes förmiddagslur var det uppehåll så jag tänkte att vi kunde ta en runda med vagnen. Himmeln var blå och vädret såg riktigt skönt ut.
 
Placerade Olivia i vagnen och började gå. Efter ganska exakt 1,5 km så öppnade himmeln sig och det ordagrant VRÄKTE ner regn. Jag har nog aldrig varit så blöt som jag var innan.. Jag tänkte det är ju ingen idé att stanna, lite regn skadar ingen. Och det gjorde det för visso inte heller, men oj oj oj va blöt jag blev.
Det var rätt skönt faktiskt, men vad alla bilister kollade på mig när jag gick min PW i spöregnet! :)
 
När vi kom hem fick Olivia fortsätta att sova i vagnen på altanen och jag gick in och bytte till torra kläder och körde mitt planerade träningspass.
 
Dagens pass:
3,3 km PW 9:14 min/km
TABATA (1 omgång = 8 intervaller)
1 omgång burpees
1 omgång hollow hold
1 omgång arch hold
1 omgång mountain climbers
Känsla: Alla kändes väldigt bra, dock var mountain climbers väldigt tungt att köra som tabata. Tappade takten emellanåt :)

Bild efter dagens PW 😊




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0