Grå tisdag

Idag är det väldigt grått väder i Borås. Regnet hänger i luften och det känns som om det snart kommer att ösa ner :)
 
Johannes är iväg med jobbet i Smögen tills imorgon, så det är tjejligan här hemma idag igen!
 
Olivia vaknade lite tidigare än vanligt idag, så hon var supertrött redan vid 9-tiden, så efter lite om och men så somnade hon i sin säng och jag däckade på soffan.. Så himla trött...
 
Min tanke var idag att ev åkt ner till Varberg till några vänner men jag kände de direkt när jag vaknade imorse att icke... alldeles för trött...
 
 
I eftermiddag tänkte jag ta med mig Olivia och åka till Ibex för att träna... Är lite trött på att träna hemma nu :) Blir nog något eget där men ändå annan miljö och lite redskap att tillgå...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0