Inte lätt att vara trött och hungrig på samma gång

Idag hade vi besök på förmiddagen av Emma och Filip.
Supermysigt! Olivia hoppade över sin förmiddagslur, hade fullt upp med att leka med Filip :)
 
När Emma och Filip åkte hem så var det dags för lunch till Olivia. Hon blev sådär supertrött jätte fort så när hon skulle äta så grät hon helt hysteriskt och satte i halsen flera gånger. Hon skulle ju promt fortsätta att äta trots att hon grät en massa...
Efter ett tag tänkte jag att "Nej, hon får äta sin lunch senare, hon behöver sova". Men då helt plötsligt slutade hon gråta och verka vilja äta lite till. Så efter en lång stund så hade hon ätit upp all mat och vi tog vagnen på en promenad.
 
 
Jag gillar verkligen inte min mage... Jag har ALDRIG haft en platt mage, utan har egentligen alltid haft lite pluffs, men nu är det pluffs PLUS mjuk mage. Denna mjuka magen hänger liksom över byxlinningen när man har lite tajtare byxor så som kompressionsbyxor. Detta är såklart inget jag använder till vardags utan bara när jag tränar. Men grejen är den samma i vanliga byxor också, fast inte såhär "extremt".
Min nedersta mage ser lite ut som en gravidmage och sen kommer byxlinningen och sen kommer det mjuka...
Men jag kämpar på....
Skam den som ger sig...
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0