SJU!!!!

Idag är det den 7/7.
 
Här är lite information om talet "7".
"Talet 7 har alltid betraktats som speciellt. Veckans sju dagar, världens sju underverk, regnbågens sju färger, de sju dödssynderna, osv."
Denna fina information har jag fått i från WIKIPEDIA :)
 
Nog om det, men dagen till ära så gjorde jag en liten wod
 
"SJUAN"
7 varv av:
7 burpees
7 airsquats
7 AB mat situps
7/7 mountain climbers
7 rygglyft
7 gå upp och ner med armarna i plankanposition
7/7 lounges
Känsla: Detta var svettigt om man kan sammanfatta det så. Hade inga känningar i höften när jag körde. Men hade lite ont i höften efteråt.
 
Innan dagens pass blev det 4 km powerwalk med snittempo 9:10min/km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0