Spontantripp till Göteborg

I förra veckan kom jag på idén att jag fick lust att åka till Göteborg, bo på hotell och shoppa...
 
Sagt och gjort...
 
Jag bokade hotellnatt på Clarion post hotel. Jag fick även med mig Martina :)
 
Så... Vi åkte vid lunchtid i måndags med bussen till Göteborg, checkade in på hotellet sen strosade vi runt i stan och kikade i butikerna och bara hade det gött!
På eftermiddagen/kvällen så gick vi en sväng till gymmet och tränade, sen badade vi i takterasspoolen. Efter detta slängde vi oss i våra sängar och beställde upp mat på rummet. Blev en supergod hamburgare. Sen låg vi i sängen och fnittrade, käkade godis och drack mousserande vin. SUPER mysigt!!!
 
Dock jätte tråkig utkik  från rummet, men vem bryr sig :D














 
På tisdagen så satt vi och åt frukost lääääänge... Martina var dock tvungen att åka hem på förmiddagen men jag stannade kvar i Göteborg till eftermiddagen. Strosade runt i affärerna! Super härligt!!
 
Sen blev det tågresa hem.. På tåget på väg hem blev jag så sjukt trött!!!! Men det var ju sådär lagom tills jag var hemma igen :)
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0