Tjejvecka

Igår åkte Johannes till Varberg för idag åka till ALASKA...
En av Johannes bröder ska gifta sig där på fredag, och Johannes ska vara bestman <3  Johannes kommer hem på tisdag nästa vecka, så det blir en TJEJVECKAdenna veckan :)
 
Jag hade en tanke att jag kunde träna 08:15-passet varje dag denna veckan för det brukar fungera väldigt bra med Olivia. Men igår såg jag att somamrschemat träder i kraft denna veckan, så jag fick planera om lite. Så idag blev det hemmaträning.
 
Dagens pass:
 
4 km powerwalk (rättare sagt "Power"walk)
Följt av:
5 varv:
10 burpees
10 dips
10 situps
10 pushups
10 airsquats
 
Känsla: Hade känningar i höften hela tiden, så jag får nog glömma löpning ett tag till och fortsätta med promenader så långt jag kan. Annars så körde jag på väldigt bra här hemma. Inget ont vid airsquatsen heller vilket jag blev jätte glad för!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0