En dålig träningsdag

Idag är det måndag... Då är det vägning och mätning som gäller, men jag skriver om det i ett annat inlägg...
 
Dagens pass idag var:
 
FÖRST:
5-5-5-5-5
Backsquat  (öka från förra gången, dvs 60 kg)
Idag: 62,5 kg
Jag hann dock bara göra 4 omgångar. Jag var lite seg i början där...
 
WOD:
5 minuter AMRAP
8 Power Clean 37,5 kg (RX 45 kg)
8 Toes to bars
Hann 3 varv + 4 Power clean
Vila 5 minuter
5 minuter AMRAP
8 Power Clean 37,5 kg (RX 45 kg)
8 Toes to bars
Hann 3 varv + 2 Power clean
Känsla: Idag hade jag ingen energi i kroppen! Första varvet hade jag 40 kg, men gick ner till 37,5 kg eftersom att powerclean skulle vara obruten. Det blev för tungt med 40 kg idag. Jag kände aldrig riktigt att jag kom in i det och det var mest tungt. Ibland har man sämre dagar, bara att gilla läget, ladda om och köra på nytt imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0