Rätt sida av sjuan

Idag när jag vägde mig var jag på rätt sida av sjuan... ÄNTLIGEN... Nu fortsätter vi :)
 
Vikt: 69,3 kg ( -1,1 kg)
 
Höger lår: 59 cm (- 1 cm)
Vänster lår: 59 cm (+-0 cm)
 
Midja: 80 cm (+-0 cm)
Mage: 93 cm (+ 1 cm)
 
Rumpa: 99 cm (- 1 cm)
Bröst: 93 cm (+-0 cm)
 
Tankar: Det känns väldigt skönt att vågen visar en sexa först och inte en sjua! Även om jag inte stirrar mig blint på vågen, så är det ändå ett redskap jag använder mig utan för att se så att allt går åt rätt håll. Det har ju också varit en tung period nu med motgångar, så detta satt på sin plats. Nu fortsätter jag med min kost så, så får vi se att det inte sticker upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0