Älskade Olivia

Natten som var så sov Olivia jätte oroligt och var vaken ungefär varje timma...
Hon lät också väldigt tät i näsan, precis som om hon var förkyld...
 
Men sen på morgonen så var hon pigg och glad som vanligt och näsan var helt ren så det var nog ingen förkylning på gång...
Så vi åkte på sångstund på "Knacka på".
 
 
 
 
Trodde jag ja...
Efter lunch när hon hade sovit så rann både ögon och näsa och hon har också fått hosta.. Hon är väldigt missnöjd och ledsen..
Sen jag la henne vid 19-tiden ikväll, så kan jag inte ens på mina tio fingrar räkna hur många gånger hon har vaknat... Vissa gånger har jag gått in, men vissa gånger har hon somnar om igen...
Hon har lite förhöjd kroppstemperatur men ingen feber. Det är väldigt skönt i alla fall..
 
Hade jag haft tanke på att hon faktiskt var förkyld hade jag ALDRIG gått på sångstunden... Jag hoppas verkligen INTE att Olivia (läs: jag) har smittat någon nu...
 
Fyy vilket dåligt samvete jag kommer att få i så fall! Jag bedömde verkligen som om hon inte var förkyld...
Fel bedömning helt enkelt...
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen så får vi se hur natten blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0