Föräldrar/barn

Efter uppvärmningen idag skulle vi bygga upp våra backsquats (treor)...
 
Jag kom upp till 52,5 kg när tiden var slut. Jag kände att jag hade mer att ge och jag hade klarat betydligt tyngre... Men det får vi ta en annan gång.
 
Sedan var det dagens workout
 
15 min AMRAP
10 pullups (grönt+blått band)
20 KB swing (16 kg)
30 lounges
20 SDHP med KB (20 kg)
10 pushup
 
Jag hann att göra 3 varv plus tio pullups..
 
Är nöjd med min insats idag! Det var svettigt, men som sagt. Jag hade gärna velat ta lite mer på backsquaten.
 
Olivia var inte med och tränade idag, eftersom att hon har varit sjuk i helgen, så fick hon stanna hemma och vila sig :) Och tur var väl det, för det var en massa andra snoriga barn där.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0