FÖRBANNAD!!!!!!!!!

Jag har ont i mina benhinnor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Det kom smygandes igår kväll... Jag tror inte det kommer så mycket från löpningen denna gången (faktiskt) hahaha
Utan jag tror mer att det kommer från gårdagens uppvärmning som startade med 3 min hopprep....
 
Åhh va arg och ledsen jag är över detta... Mest ledsen...
Jag blir ju så begränsad!!!!!!!
 
 
Blev tipsad om en sjukgymnast som Michie tycker är väldigt bra. Ringde honom innan, men fick som svar:
"Hur vet du att det är benhinnorna?"
"Öhh, jo för jag har nyligen gått hon en annan sjukgymnast och fått behandling för benhinneinflammation och nu känns det likadant"
"Okej. Ring mig på måndag. Jag har inga tider. Hej då"
"Öhh okej, Tack"
Luren slängs på, på andra sidan.....
 
KUL.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0