Helgen som har varit

I lördags var jag och Martina nere på stan och kollade på bio, efter det så gick vi till Babbel för god mat och gott vin. Minns inte när jag drack vin senast, det var faktiskt supergott!
 
Vi båda valde tapas, jag valde pulled pork, filodegsknyten med fläskfilé och oxfilemedaljong med kantarelltoast.
 
Förbannat gott var det!!!

Johannes var hemma med vår sjuka lilla Olivia. Hon har varit vrålförkyld, men har idag varit mycket piggare och inte alls snorig...
 
Jag var så ledsen att vi ev inte kunde gå på babycafeét imorgon, men eftersom att hon inte är snorig längre så kan vi ju gå :)
 
 
Det var en fantastisk kväll med Martina, trots att jag hade så himla dåligt samvete att jag inte var hemma med Olivia... Men det är väl så mammalivet är...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0