Min födelsedag

För en vecka sedan fyllde jag år! 27 relativt friska år stod det i almanackan....
 
Min födelsedag firades så att vi var i Varberg hos Olivias farmor och farfar och sov över där. Så klockan 7 på morgonen blev jag uppvaktad med sång och presenter!
 
Jag fick då:
En bok om löpning
Bodyscrub från bodyshop
Ett armband
En bok om att bli förälder
Presentkort på hemtex
(hoppas inte jag har glömt något nu)
 
Allt var verkligen uppskattat...
 
Sedan eftersom att Johannes fyllde år igår, 21/3, så kom mamma, Michelle, Erlendur och Thelma hem till oss i torsdags för lite kvällsmat och lite firande..
Vi bjöd, som jag har skrivit i tidigare inlägg, på pulled beef.. SUCCÉ
 
Jag fick då:
Ett armband
En tröja (som jag ska krympa i)
En shoppingdag inklusive ett gäng presentkort á 100:-/st som gäller på de flesta butikerna i stan. Tror i princip alla utom Lindex. Jag och Michelle ska undertiden mamma passar Olivia, ta en dag på stan för att fixa en ny vårdgarderob till mig!!! såå kul... Det behöver jag verkligen,..
Är trött på mina två byxor och mina två tröjor jag har att använda :)
(hoppas inte att jag har glömt något nu heller)
 
Allt var verkligen uppskattat här också... :)
 
Lite bilder på mina presenter.. Orkar dock inte fota allt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0