"Mini me"

Dagens pass var döpt efter en av instruktörerna.. "Mini Me" hette Woden....
 
Den löd såhär:
 
10 varv av:
15 deadlift 35 kg (rx 45 kg)
15 pushups
 
Tid; 15:28 minuter
Det skulle inte vara några tunga marklyft, utan man skulle kunna göra dom oavbrutna iaf de fem första varven. Jag körde alla varven obrutna när det gäller marklyften, pushupsen blev sjukt tunga efter ett tag. Blääää
Jag skulle kanske egentligen ha tagit 37,5/40 kg, men nu blev det 35 kg och jag är nöjd ändå.
 
Innan passet körde vi
3-3-3-3 Backsquat
Jag körde på:
45 kg - 50 kg - 52,5 kg - 55 kg
Det kändes väldigt bra. Tre stycken på 55 kg var självklart tungt, men absolut inte AS tungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0