"TabataTisdag"

Idag var det TABATA på dagens pass...
 
Första tabatan - Rodd (kalorier)
Andra tabatan - Airsquats
Tredje tabatan - Pullups (Grön+röd)
Fjärde tabatan - Pushups
Femte tabatan - Situps
 
Känsla: Det är jobbigare än vad man tror och köra 5 x 8 tabata.. Dvs 8 x 20 sek rodd, 8 x 20 sek airsquats osv...
 
Innan dagens pass körde vi:
3-3-3-3-3
Backsquats
45 kg - 47,5 kg - 50 kg - 52,5 kg - 55 kg
Det gick jätte bra! :) Jag blir starkare och starkare för varje gång :) Jag ökar mina backsquat för varje gång.. Trodde jag ja... Men när jag kollar tillbaka på förra gången vi körde backsquat, då körde jag 55 kg på sista.. Skit också!!!! Det innebär att jag skulle ha tagit 57,5 kg idag på sista... Åhh skrutt också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0