Team-Fredag

Idag mina vänner.... Körde jag TEAMmed Jesper!
Riktigt roligt att köra team igen! Grymt roligt :)
 
Dagens genomkörare var:
 
WOD 1:
15-12-9-6-3
Cluster (Power Clean + thruster) 32,5 kg
Pullups (grön+blå)
HSPU (hög låda)
Känsla: Hade kunnat ta 35 kg, men trodde faktiskt inte det innan passet då jag tycker att thrusters är jäkligt tungt.
 
WOD 2:
? min AMRAP
14 wallball (14 Pound)
7 burpees
30 dubbelunders/ 90 singelunders
Känsla: Minns inte hur lång denna Woden var. Men det kändes jäkligt bra här också. Wallballen var inte alls så tunga som jag tänkte mig att de hade kunnat vara. Körde singelhopp.
 
WOD 3:
8 min AMRAP
12 deadlift
9 hang power clean
6 push jerk
Känsla: Här var jag stark. Vi skulle ha samma vikt som på första Woden, dvs 32,5 kg. Marklyften behöver jag knappt säga att dom var lätta. Hang Power Clean, kändes också väldigt bra. Kom in snabbt med armarna under stången :) (haha låter som en crossfitnörd). Och pushjerk var också bra! Några var tunga efter ett tag, men generellt så hade jag bra teknik igenom hela... Tyckte jag iaf :)
 
Tack Jeppe för en grym insats idag!!!
 
Dagen till ära så är det "Rocka sockorna" idag, dvs att man ska bära olika strumpor för att alla människor är olika men ändå lika. "Annorlunda är bra. Annorlunda är roligt"
 




Olivia är självklart med på detta också :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Jetset

Grymt bra jobb igår 👏

2015-03-21 @ 07:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0