1 maj-TEAM

Gårdagens teampass genomfördes ihop med Helena...
Passet var såhär:
 
100/100 m löpning med medicinboll (100 m var)
90 Backsquat 30 kg (RX 30 kg)
80/80 Dubble unders (Jag körde 40 kalorier airdyner)
70 Jumping lounges
60 Deadlift med KB med raka ben 24 kg (RX 24 kg)
50 Partnersitups med medicinboll
40 Handstand pushup
30 Squatsnatch 25 kg (RX 30 kg)
20 Ringdips
10 Wallclimbers
Varje 4:e minut var det 400 m rodd/löpning
 
Hela vägen igenom passet och fanns det tid kvar så körde man upp igen. Vi hann göra hela varvet + ringdips+squatsnatch+HSPU på tillbakavägen :)
 
Känsla: Blev väldigt yr vid ett tillfälle, men det ordnade upp sig med lite celcius. Annars får jag nog denna gången säga att jag är sådär nöjd faktiskt. Inte ofta detta händer men det beror nog på att jag fick skala så ofantligt mycket. Och jag vet att man gör på sin egna nivå men det tar mentalt att behöva skala nästan varje övning. Dubbleunders fick jag skala, HSPU fick jag skala, Squatsnatch fick jag skala till en snatch med liiite djup på grund av att jag är osäker i övningen, ringdips fick jag skala genom att sätta knäna på band och wallclimbers kommer jag inte hela vägen in med magen mot väggen på grund av svaghet i axlarna och bålen plus att den är obehaglig.
Men visst, det jag gjorde gjorde jag väl okej, men har inte den där nöjda känslan i kroppen...
Jajaj...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0