Action Run

Idag gick stapeln av för ACTION RUN här i Borås, en hinderbana med löpning på sunnan av 7,5 km. Under dessa 7,5 km är det 30 hinder påvägen.

Förra året var jag sugen på att springa det, men då var jag ju gravid och kände inte att det passade mig då, och i år var jag faktiskt lite för snål. Tycker 700:- är lite för dyrt för en sån sak...

Men Ibex hade ett lag som var GRYMMA!!!


Vi åt lunch på Viskan. Jag åt en LCHF-tallrik, pillade bort paprikan, tomaterna och fetaosten.



Där bakom kartan någonstans sitter min nördiga syster 

Kommentarer
Postat av: Michie

måste göra NÅT åt mitt lokalsinne. nu har jag en karta över borås iaf!

2015-05-09 @ 21:15:14
Postat av: Jonna

Trodde du skulle vara rolig och spela ett spratt 😂😂

2015-05-11 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0