Bikinikroppen

Igår fick jag tipset om att åka till badhuset med Olivia...
 
Det är en sån sak som jag så länge har velat göra. Har till och med köpt badbyxor till henne som jag nu tror är för små. Dom blev aldrig använda...
Varför har jag inte gjort det då???
- Jo för jag är så sjukt obekväm i min kropp. Speciellt med min mage... Den är skrynklig och hänger som på ett hängbuksvin.
Det är inte bristningarna jag fick som fortfarande syns i form av skrynklor som gör mig så obekväm utan det att min mage är så tjock och hänger. Den är inte bara tjock, utan den hänger verkligen.
 
Jag provade alla mina bikinis här hemma ikväll för att se om det fanns någon som man ändå kunde ha... Överdelarna var inga problem och bikinitrosorna satt också helt okej, men MAGEN..... Den syns ju oavsett..
 
Jag beställde för ett tag sen sådana där "Tankini", dvs en överdel som ett linne, men det var ingen som passade och ingen som satt bra...
 
Åhh, jag får ångest av sånt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0