Det som började så bra...

Idag har jag och min lilla familj varit i stan en sväng... 

Och jag såg mitt tillfälle för lite shopping... 30% på Kappahl... 
Dom har faktiskt en del fint där, även för en avdankad morsa som mig på 27 vårar.. 

Hade med mig typ 10 olika plagg in i omklädningsrummet... 
Tänkte "oh detta kan bli dyrt, men jag är faktiskt värd detta"
Hade med mig linnen, shorts, jeans, tjocktröja och toppar... 

Linnerna - M satt dåligt vid magen (nehe?) och L var för stort
Shortsen - jag fick världens bredaste och plattaste röv i dessa
Jeansen - 38 var för säckiga och 36 blev som muffins.. Satt superfint på ben och rumpa men så kom den där slappa magen och hängde över... Kul... 
Topparna - satt den inte dåligt vid min förslappade mage så hade den en passform som inte passar till en barbamamma som mig..,


Resultatet: tomhänt gick jag där ifrån med tårar i ögonen och så himla besviken på mig själv... 

Hur kunde jag göra så som jag gjorde mot min kropp under graviditeten???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0