Första halvan har gått

Sådär...
 
Då har jag passerat 50 % av min diet och mina fyra veckor...
idag är det även måndag, vilket innebär att jag väger och mäter mig.
 
Såhär ser det ut idag:
 
Vikt: 71,2 (- 0,4 kg)
 
Höger lår: 61 cm (+-0)
Vänster lår: 60 cm (+-0)
 
Midja: 81 cm (- 2 cm)
Mage: 93 cm (-2 cm)
 
Rumpa: 100,5 cm (+-0)
Bröst: 94 cm (-2,5 cm)
 
Tankar: Jag trodde faktiskt att jag skulle ha gått ner lite mer än 0,4 kg. Men 0,4 kg är ju en jätte bra viktnedgång. Runt 0,5 kg är ju en sund viktnedgång. Jag hade absolut inte trott att jag skulle gå ner 2 kg denna veckan också, men kanske omkring 0,7-0,9 kg. Men kollar man på mina mått så är det ju fantastiska resultat. MINUS 6,5 cm...
Sen när jag mätte mina lår så första måttet blev på höger ben 59 cm, och jag tänkte att det inte kändes rimligt med minus 2 cm på låren, så jag mätte om på ett annat ställe och fick 61 cm.
Det gäller att man mäter på samma ställe varje gång, men det är ju supersvårt eftersom att jag inte riktigt minns vart jag mätte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0