Halvmilen

Idag mina vänner har jag, mamma och Olivia varit på IKEA.
 
Jag har rekat en massa som jag vill köpa till huset... Så bra att vara där och reka faktiskt!! Olivia var nöjd i princip hela tiden. Hon tyckte nog att det var roligast vid garderoberna, för hon hittade en kompis där som hon satt och pratade med länge. Kompisen hade likadana kläder som Olivia dessutom... Komiskt..
 

 
När vi sedan kom hem till Borås så studsade jag upp till övervåningen och bytte om för en lite löprunda, så passade mamma Olivia sålänge. Tack mamma!! <3
Planen var egentligen 4 km, men det blev lite extra...
 
Runda: Byttorpssjön
Längd: 5 km
Tid: 29:40 min
 
Upplägg: 5 km utan att vila
 
Medeltempo: 5:54 min/km
 
Väder: 9 grader, blåsigt men väldigt skönt
Kläder: 2XU ofodrade tights, långärmad t-shirt, löparväst, Sauconyskort
Känsla: Det kändes faktiskt väldigt bra. Väldigt flåsigt och tungt emellanåt, men jag är nöjd med att jag kämpa på hela vägen runt.
 
Kilometer för kilometer:
1) 6:09 min/km
2) 5:58 min/km
3) 5:47 min/km
4) 5:48 min/km
5) 5:36 min/km


Olivia somnade gott ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0